OVER ONS

De viering van het 7e lustrum, 35 jaar Concertstichting Hillegersberg, heeft het vorig seizoen een andere wending gekregen dan wij hoopten. Het coronavirus heeft in dat feestelijke jaar het concertprogramma danig in de war geschopt en het hele programma 2020/2021 is gecanceld. Gelukkig hebben de musici die het afgelopen seizoen zouden spelen zich bijna allemaal bereid verklaard met hun programma te willen optreden in seizoen 2021/2022.

Ondanks de huidige situatie rondom het coronavirus zien wij de toekomst met enig optimisme tegemoet en verwachten wij dat u in september eindelijk weer kunt genieten van livemuziek in de Hillegondakerk!

In verband met de beperkende coronamaatregelen zullen de concerten in ieder geval tot en met het Kerstconcert op 18 december worden ingekort tot een uur, zonder pauze, en blijft de 1,5 meter afstand gehandhaafd.

Bestuur

Joke de la Rie, voorzitter van de Concertstichting Hillegersberg, heeft na 20 jaar afscheid genomen. Wij zijn haar veel dank verschuldigd voor haar inzet waarmee zij een enorm netwerk in de muziekwereld heeft opgebouwd en met tomeloze energie de concertprogramma’s heeft voorbereid en samengesteld.

Sinds maart is er een nieuw bestuur gevormd bestaande uit:

Alwin Schogt, voorzitter

Marjan Cohen en Elsbeth Hamberg, secretariaat

Hugo Hollander, penningmeester

Marianne van Vliet, public relations en website

Wij bedanken bezoekers, donateurs, sponsors en andere begunstigers, oud-bestuursleden en vrijwilligers  voor de loyaliteit, financiële en morele steun in deze voor iedereen zo zware periode.

Met hernieuwde energie zetten wij de schouders onder het werk voor de Concertstichting Hillegersberg.

Wilt u regelmatig onze nieuwsbrief ontvangen? Dan kunt u zich hieronder opgeven.

Graag tot ziens en hartelijke groet,

Het bestuur van de Concertstichting Hillegersberg