OVER ONS

Elk concertseizoen weer een verrassing.... al 35 jaar!

35 jaar Concertstichting Hillegersberg  en dus een 7e lustrum, dat vraagt om een speciale invulling van het concertseizoen. Het bestuur hoopt er dan ook in te zijn geslaagd om de serie van 2019-2020 te kunnen markeren als een nieuw hoogtepunt in alle jaren dat de Concertstichting zo’n belangrijke culturele bijdrage levert aan het muzikale leven in Hillegersberg. Het bestuur is dankbaar voor alle donateurs die ons al zo lang, of sinds kort, steunen.

De Concertstichting kan ieder seizoen weer rekenen op de soepele en plezierige samenwerking met koster Frans van Vliet en zijn medewerkers, onze vaste vrijwillige kassahulpen Loes Wijnbergen en Carla van den Ende, de geluidstechnici die de concerten op cd vastleggen voor ons archief, onze vaste vleugelleverancier Arie Keijzer, en Sijmen Aleman die al zoveel jaren verantwoordelijk is voor de  vormgeving van onze posters, programma’s en de concertagenda.

Kortom: met zoveel waardering, medewerking en steun hoopt de Concertstichting nog lang (en gelukkig) haar werkzaamheden voort te kunnen zetten met als uitgangspunt:

• diversiteit
  • hoge artistieke kwaliteit
  • ruimte voor jong talent

Het bestuur weet zich hierin gesteund door de vele positieve reacties die zij na afloop van de concerten mag ontvangen. Niet alleen van de bezoekers maar ook van de musici, die zich lovend uitlaten over het prachtige interieur van de kerk, de fraaie akoestiek, de intieme sfeer en het aandachtige publiek.